subota, 20. kolovoza 2011.

Prijatelj

Imao sam prijatelja, vječnoga borca, vječnoga prijatelja. Otišao je negdje gdje se ja spremam otić godina. Otišao je čekat mene. Prijetelju vidimo se uskoro!

Broj komentara: 5:

  1. Imao sam druga dva a sada samo jednoga,zato druze jedini moj ostani tu i vodi nas zajednicki boj,put nije lak put nije samo moj ali druze bez tebe nemislim vodit nas zajednicki boj.za naseg druga koji nije sa nama vodit cemo rat sa drzavama i bananama vodit cemo sveti rat za naseg druga to je nas pakt....

    Djadjo

    OdgovoriIzbriši
  2. Imao sam prijatelja
    U svemu prvaka
    Hoćete li svijetla,
    Hoćete li mraka

    OdgovoriIzbriši
  3. Nismo bili čopor
    Nismo bili rulja
    Prijatelj moj hulja
    Ja također hulja

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve je bilo ništa
    Svi su bili stoka
    Bauljasmo kobno
    Od štoka do štoka

    OdgovoriIzbriši
  5. i ja cu doci.. cekaj i mene.. :)

    OdgovoriIzbriši