četvrtak, 18. kolovoza 2011.

Naknada za ...

Bio sam ponosan svih ovih godina što sam bio pripadnik elitnih postrojbi Oružanih Snaga Republike Hrvatske.
Ne, nije me danas sram, nisam dobio ordenje iako bi u nekoj američkoj vojsci mnogi a tako i ja imali hrpu ih na prsima, ja imam ordenje koje ima pola milona hrvata čak mnogi sportaši imaju više ordenja a borili su se na sportskim a ne borbenim terenima, žalosno zar ne?
Dobio sam hrpu bolesti, fizičkih i psihičkih a i očekujem ih još.
Ma dragi moji nije ovo nikakva žalopojka prolupalog branitelja već jednostavno pitanja sumornog dragovoljca, jesmo dobili što smo smo izborili.
Sjećam se kad smo na barikadama i prosvjedima izvikali da neželimo povlaštene mirovine, sad braniteljske mirovine žele proglasit, ako već i nisu, povlaštene. Mnogi a i ja dobijamo 45% od plaće "povlaštene" mirovine, ja bi to nazvao naknadnom ali tko sam ja da o tom sudim. Zakoni se mjenjaju, naravno, prvi koji su ostvarili prava na "naknade" prava im se ne mjenjaju, jesmo stvarno svi isti pred zakonom?

Nema komentara:

Objavi komentar