četvrtak, 18. kolovoza 2011.

Pismo-Glava/Čitat ili ne čitat

Koliko smo sjedili za nečim računalom ili dnevnikom te htjeli pretresit sve što je napisano. Pa, pobogu, čovječe ako je ostavio otvoreno, neskriveno vrijedno je malo zaviriti ali čemu?
Jeli moralno?
Naravno da nije, mi smo samo radoznala bića.
Noćas sam sanjao papige, kako ih lovim.
Što bi stre bake rekle?
Što san znači?
Ma izmislili bi one nešto, meni znači samo jedno, da se vratim svom starom hobiju, uzgoju egzotičnim pticama.
Što ima moj dnevnik s pticama zakrivljenih kljunom?
Pa našao sam svoj stari dnevnik gdje opisujem uzgoj ptica, broj legla, mitarenja, broj jja, broj ptića, poklonjene ptiće, prodane ptiće...
...zanimljivo kako je mozak odmah reagirao, odmah je reflektirao moju ljubav prema pticama.
Želio bih o noćnim morama pisat ali bi mi žao uništiti lijep san o šarenim pticama pa ću sad i tu stat.

Nema komentara:

Objavi komentar